Search found 29 matches

by Nightcrawless
Sun Mar 20, 2005 2:19 pm
Forum: Off-Topic Antics
Topic: WHADDYA LOOK LIKE??????
Replies: 617
Views: 66671

WHADDYA LOOK LIKE??????

...and to think, all my friends (who aren't X-Men fanatics like me) say that comic books are for little kids! HAH! Yeah, that'll be the day. Lol. Not that I'm saying anyone's old around here. ;)
by Nightcrawless
Sat Mar 19, 2005 11:48 pm
Forum: Cockrum Corner
Topic: Quickie for Dave...
Replies: 11
Views: 3589

Quickie for Dave...

LOL Y'all are too punny.

...FUNNY...I meant funny. Y'all are too funny. Typos, you know.. XD :LOL
by Nightcrawless
Sun Jan 30, 2005 2:43 am
Forum: Nightcrawler
Topic: Verb adevrtisement.
Replies: 13
Views: 1749

Verb adevrtisement.

Northstar, same here. I saw X2 and wanted MORE! That's when I discovered EvoKurt :D

can someone get a scan of this or something PRETTY PLEASE!? (Mommy won't let Megan buy comic books >.> )
by Nightcrawless
Sun Jan 30, 2005 2:40 am
Forum: Nightcrawler
Topic: MUAHAHAHAHA..Uncanny X-Men preview #456
Replies: 5
Views: 1548

MUAHAHAHAHA..Uncanny X-Men preview #456

:D
That was the COOLEST!!! I love Psylocke, so does my dad. I'll have to have him takey a lookie!
by Nightcrawless
Sun Jan 23, 2005 10:14 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Dave, how strong is Kurt?
Replies: 22
Views: 3950

Dave, how strong is Kurt?

Originally posted by jafabian Kurt has to lose some weight each time he teleports, IMO. Basically, since he's displacing himself when he moves thru dimensions, shouldn't he also displace some of his own mass? Well, if he did lose mass every single time he ported, he would wear away into nothing eve...
by Nightcrawless
Sat Jan 01, 2005 9:53 pm
Forum: Comics on Screen
Topic: your favorite line from x-men
Replies: 66
Views: 13916

your favorite line from x-men

Originally posted by Nightgamer
"man, that homies lingo is WACK" :bamf

heheheh...wiggers....

it's,
"Oh, I swear...that homie's lingo is so whack."

and I like..

Nightcrawler: "You sure this is gonna work?"
Forge: "No."
Nightcrawler: "Wunderbar, let's hit it!"
by Nightcrawless
Sat Jan 01, 2005 9:41 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Top Ten: Nighty Obession
Replies: 71
Views: 7565

Top Ten: Nighty Obession

Originally posted by CurlyyHairGirl Originally posted by Nightcrawless :LOL I know a place to get an Evo Nighty skin for the Sims. Tail and all ^^ Spill it, hon!!! I got your average crawler, LS Kurt, and AoA on my sims2 game. MY COLLECTION IS NOT COMPLETE!!..... I think in one he even is nekkid LO...
by Nightcrawless
Sat Jan 01, 2005 9:37 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Nightcrawler #5 Preview
Replies: 20
Views: 2975

Nightcrawler #5 Preview

I know! now I'm itching to find out!! :LOL
by Nightcrawless
Sat Jan 01, 2005 3:11 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Nightcrawler statue from BOWEN
Replies: 57
Views: 6262

Nightcrawler statue from BOWEN

Originally posted by Blue_Demon94
Those are the nicest looking statues I've ever seen, Kurt and Remy look great, I want them both
:nodyes
definately! I agree.
by Nightcrawless
Sat Jan 01, 2005 3:04 pm
Forum: Off-Topic Antics
Topic: If you were a member of the opposite sex...
Replies: 39
Views: 3308

If you were a member of the opposite sex...

:LOL:LOL:LOL
If I were a man, I'd prolly commit suicide. It would depend whether or not I would change back to the batter gender or not.
::militant feminist!::
That or I'd just be gay :shrug
by Nightcrawless
Wed Dec 29, 2004 4:36 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Top Ten: Nighty Obession
Replies: 71
Views: 7565

Top Ten: Nighty Obession

:LOL

I know a place to get an Evo Nighty skin for the Sims. Tail and all ^^
by Nightcrawless
Tue Dec 28, 2004 5:34 pm
Forum: Comics on Screen
Topic: X-Men2 Favorite sceen
Replies: 32
Views: 6482

X-Men2 Favorite sceen

I like every scene with Kurt in it, and know every one of his lines and can recite it with the movie. ^^
My fave has to be the "Because we shouldn't have to" scene, and the look on Kurt's face and how he swished his tail after Raven walked away ^^
by Nightcrawless
Mon Dec 27, 2004 11:09 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Top Ten: Nighty Obession
Replies: 71
Views: 7565

Top Ten: Nighty Obession

LOL I fit all but three of the obsessed list for Evolution XD Here's mine. 10. My fave colour is green, sorry! 9. not only have I taped my fingers like that, but with BLUE tape, in school. Not only can I tie my shoes like that, but I can eat, play rock-paper-scissors, write, type, and play video gam...
by Nightcrawless
Mon Dec 27, 2004 10:13 pm
Forum: Off-Topic Antics
Topic: WHADDYA LOOK LIKE??????
Replies: 617
Views: 66671

WHADDYA LOOK LIKE??????

teehee! You peeps rule! Here's me, the better one in IMG....the other is ginormous. This is me from Christmas of this year---the most recent. MY dad took it with my new camera ( :love the new camera) and I look awful. The expression is because my father attacked me with the camera. I love taking pic...
by Nightcrawless
Mon Dec 27, 2004 8:44 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: How YOU say "Nightcrawler"
Replies: 21
Views: 4154

How YOU say "Nightcrawler"

:LOL Cute! Personally, I call him Nighty, Kurt, Nightcrawler, NC, Blue-boy or The 'Crawler. On this Chinese name generator it says his name would be "Wang Kang rui" with the data of the name Kurt Wagner, male, born November 11, 1975 and with an essence of personal character and skill. :D and that's ...
by Nightcrawless
Mon Dec 27, 2004 8:14 pm
Forum: Cockrum Corner
Topic: Pirates of the Carribbean?
Replies: 10
Views: 3653

Pirates of the Carribbean?

LOL! I do so love that movie. PoTC is one of THE hottest movies ever, all its missing is Kurt to top the hotchart off. :D
by Nightcrawless
Fri Jun 18, 2004 9:03 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: forks
Replies: 21
Views: 2415

forks

whichever one MovieCrawler had ^^ LOL
(hes the one who got me hooked =) )
by Nightcrawless
Fri Jun 18, 2004 8:56 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Does Kurt Fart fresh Pine and is it yellow?
Replies: 45
Views: 4531

Does Kurt Fart fresh Pine and is it yellow?

Originally posted by Crawler
Nightcrawless > Joking or serious?
of COURSE i was joking- What do you think I am, mean? OK, to a degree I am, but not that much!!

(btw how did i get warned 3 times for the same post and get banned for those warnings??)
by Nightcrawless
Wed Jun 02, 2004 12:59 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Does Kurt Fart fresh Pine and is it yellow?
Replies: 45
Views: 4531

Does Kurt Fart fresh Pine and is it yellow?

Good Lord help these people...:rolleyes
THAT I dont ponder over. Like GAZ i do *physics of teleporting* not bodily functions...eew. :) you guys need medical help. :evil

:yech:ick:shakeno
by Nightcrawless
Sun May 16, 2004 10:06 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: More Physics Crap from Gaz
Replies: 17
Views: 2040

More Physics Crap from Gaz

yeah, i get it!! EGAD! I GET IT! lol ur probably right...but i wonder the same--if he were to port into like a computer mouse or sumthing--would he just have a hole in himself the size of a computer mouse? or would it like be all bloody and oozy and ick? hmm..
by Nightcrawless
Fri May 14, 2004 6:12 pm
Forum: Comics on Screen
Topic: Evo Kurt: Cute or not?
Replies: 46
Views: 10925

Evo Kurt: Cute or not?

Originally posted by BamfChyck I like Evo Kurt...but not in a sexy way. I can see that he's cute, funny, sweet and attractive, but I see him in a less sexual, more adorable way.. i totally agree with you! Remy is my man for the :naughty lol just kidding :D hehehe though i do rate Kurt a total cutie...
by Nightcrawless
Tue May 11, 2004 8:21 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Nightcrawler soft toy
Replies: 8
Views: 1580

Nightcrawler soft toy

aawwww the one with the rosary is CUUUTTEE!! looks like evo 'Crawler!
by Nightcrawless
Tue May 11, 2004 8:18 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: retractable tail?
Replies: 15
Views: 2357

retractable tail?

ok another lame question--who's morph?
[and yes i do know about Nocturne tho LOL]
by Nightcrawless
Tue May 11, 2004 8:04 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: nightcrawler quotes
Replies: 17
Views: 12886

nightcrawler quotes

here's some from the legacy quest trilogy books.

"Hey, whats the fun in fighting for a world that hates and fears you if you can't make a stupidly heroic gesture once in awhile?" then he passes out.

"Please, no applause, just---throw flowers!!"
by Nightcrawless
Wed May 05, 2004 5:47 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: What IS a Bandersnitch??
Replies: 5
Views: 1480

What IS a Bandersnitch??

ok, I was the one that asked this on the chat a little while ago, but unfortunately, i had to leave, and fast! I have seen some people with the title of bandersnitch (or bandersnatch, whatever it is.) this has been driving me CRAZY!!

what is a bandersnitch??:?