Search found 970 matches

by Northstars Love
Fri Feb 25, 2005 6:25 pm
Forum: Off-Topic Antics
Topic: This One Will Make You Laugh Thread!!
Replies: 14
Views: 3169

This One Will Make You Laugh Thread!!

:LOL :LOL :LOL :LOL

I love the second animation Armi! Too fuckin funny!!! :LMAO
by Northstars Love
Fri Feb 25, 2005 6:20 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: PLEASE HELP NIGHTSCRAWLERS!
Replies: 9
Views: 2679

PLEASE HELP NIGHTSCRAWLERS!

C, I thought you were going to move webhosts when it came time to renew?


Anyway, I'll help when I can once I get my affairs in order this month (March). Not sure how much you pay for hosting but it sounds expensive. :eek
by Northstars Love
Thu Feb 24, 2005 8:54 am
Forum: Off-Topic Antics
Topic: This One Will Make You Laugh Thread!!
Replies: 14
Views: 3169

This One Will Make You Laugh Thread!!

Found a funny sign along the road or have you come across a few jokes on the net that you absolutely need to share? This thread is for you! I thought of Stevie when I saw this. http://img.villagephotos.com/p/2003-10/446446/533.jpg Protesting what? http://img.villagephotos.com/p/2003-10/446446/524.jp...
by Northstars Love
Fri Feb 18, 2005 6:39 am
Forum: Marvel Comics
Topic: Jill, a question about Chuck
Replies: 3
Views: 2145

Jill, a question about Chuck

I grew up in Glendale and worked there until I moved to Vegas 5 years ago. I used to buy all my comics from that store and I know the owner pretty well. There was a time I didn't go into the store except maybe to say hi because there was a period I wasn't reading comics. So Chuck's wife works for Ho...
by Northstars Love
Thu Feb 17, 2005 9:47 pm
Forum: Marvel Comics
Topic: Jill, a question about Chuck
Replies: 3
Views: 2145

Jill, a question about Chuck

Need to ask you a question about Chuck. Where does he live? I'll explain why I am asking. Yesterday I went to my old comic store haunt in Glendale, California. While there I found an Uncanny 436 signed by Chuck "Austen 04" in the comic bin. It was priced at $2.50 and I was amazed at how low priced i...
by Northstars Love
Tue Feb 15, 2005 6:46 pm
Forum: Off-Topic Antics
Topic: WHADDYA LOOK LIKE??????
Replies: 617
Views: 95765

WHADDYA LOOK LIKE??????

I'm a creepy person. :D


Yes, I'm old. Close to 40! :LOL

I don't look my age tho. I'll post some pics within the week since they will be taken this week.

BD 40? :LOL sorry, that was too funny! It's got to be the makeup! Blue makes you look older BD.
by Northstars Love
Tue Feb 15, 2005 6:38 pm
Forum: Comics Culture
Topic: SDCC 05
Replies: 13
Views: 5596

SDCC 05

I most likely will not be going either. I may have a new job by then and asking for time off just wouldn't be appropriate.

Perhaps next year. ;)
by Northstars Love
Wed Feb 09, 2005 6:24 pm
Forum: Marvel Comics
Topic: X-Men: The End
Replies: 21
Views: 5719

X-Men: The End

Originally posted by Darkholme My biggest concern with the first arc of The End is that there were way too many plotlines running concurrently, not to mention more plotlines being added before anything even came close to being resolved. I plan on sitting down and rereading the first 6 this weekend ...
by Northstars Love
Mon Feb 07, 2005 7:39 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Some news on Kurt - from Claremont
Replies: 9
Views: 2275

Some news on Kurt - from Claremont

Originally posted by AndyB Originally posted by Blue_Demon94 Maybe Azazel will return... or maybe Mystique or some other family member of his... While I wouldn't mind the latter, the former I hope I never see or hear about again! They should just erase the blot on the X-world that Austen's run was,...
by Northstars Love
Tue Feb 01, 2005 7:53 pm
Forum: Off-Topic Antics
Topic: WHADDYA LOOK LIKE??????
Replies: 617
Views: 95765

WHADDYA LOOK LIKE??????

Originally posted by Crawler
Time for an update! Me, new haircut, more muscle, less sleep, dirty mirror.
Image

Haven't you cleaned that mirror yet C?


I guess Stevie needs a bite tho. lol! :P
by Northstars Love
Thu Jan 27, 2005 7:12 pm
Forum: Comics Culture
Topic: FOR SALE: Lotsa Comics!
Replies: 7
Views: 3165

FOR SALE: Lotsa Comics!

hmmm...I wouldn't mind getting the Ultimates myself. But I have the HC books though. I started with issue 26 with the single issues.

However, I'm considering on bidding for Origin/1602 tho. So don't count me out! :D
by Northstars Love
Wed Jan 26, 2005 8:00 pm
Forum: Marvel Comics
Topic: Because I can't be bothered to search (New Avengers)
Replies: 6
Views: 2878

Spoilers for the C

Hey C! This is a way too good of a book to miss! :D [spoiler]You get to see Spider-man get the shit beat out of him by a group of villains from the prision breakout. Poor Spidey and he wasn't too thrilled about finding them all lumped together either. And Carnage gets his from Sentry towards the end...
by Northstars Love
Fri Jan 21, 2005 11:31 am
Forum: Comics Culture
Topic: I'm hereby boycotting Toyfare.
Replies: 18
Views: 5307

I'm hereby boycotting Toyfare.

That sucks! They are still lashing out at Chuck even after he's gone. Sad. Not to mention they used Nightcrawler to do it. A jab at Chuck's Draco arc no doubt..

Strange tho. When I first looked at it I thought it was from Wizard.
by Northstars Love
Fri Jan 21, 2005 8:25 am
Forum: Nightcrawler
Topic: Nightcrawler series letters page
Replies: 59
Views: 7546

Nightcrawler series letters page

Originally posted by Diablo And the winners are... Bamfer, Lauren, Eryn... and me. Yep, our letters got printed !! :bamf (sorry to the other ones. You'll get your turn ! Everybody get in line !) Seriously, we got some COOL spoilers in this letter page. :) Thanks, Stephanie. Oh Crap! You're kidding ...
by Northstars Love
Wed Jan 19, 2005 8:00 pm
Forum: Fan Creations
Topic: unusual piccie of Kurt
Replies: 5
Views: 1869

unusual piccie of Kurt

Of course it is! LOL! Now you must ask the Marvel booth to draw Superman! See how they foam at the mouth.

Superman probably would end up wearing Cyke's shades. He does have heat vision right? :LOL Too funny!
by Northstars Love
Wed Jan 19, 2005 7:51 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Photos from Hollywood Blvd!
Replies: 46
Views: 11812

Photos from Hollywood Blvd!

Very Nice! Very nice indeed! The video was great! You look like Kurt through and through. Climbing all over light poles and jumping around. :) What hours and days do you appear thayr? I'm planning to go to LA for 3 days, Friday, Saturday and Sunday in February to see family and friends and was just ...
by Northstars Love
Wed Jan 19, 2005 7:42 pm
Forum: Marvel Comics
Topic: Fantastic Four Movie
Replies: 16
Views: 4799

Fantastic Four Movie

The trailer looked pretty good to me. Of course I want to see it on a big screen tho. I'm hoping this movie will do the FF justice because all previous attempts at doing the FF have failed.

Go Johnny! :torch :naughty
by Northstars Love
Mon Jan 17, 2005 9:47 pm
Forum: Marvel Comics
Topic: Excalibur General Discussion
Replies: 89
Views: 20729

Excalibur General Discussion

Originally posted by Paty :mags AAAAUUUUUUGGGGGHHHHHHH... Goddess... I hate time and dimensional travel! No one does it right cuz there are always toomany details to keep track of... and how they interact and how they collide. with the dark Beast in this universe, I am told that in Unlimited number...
by Northstars Love
Mon Jan 17, 2005 9:33 pm
Forum: Nightcrawler
Topic: Ooch! Poor Kurt!
Replies: 12
Views: 2629

Ooch! Poor Kurt!

Originally posted by Bamf Bunny I couldn't get past the text description of the issue. Ultimate Krakoa? Ultimate Longshot? Ultimate Arcade? Wasn't the whole Ultimate line all about, y'know, stripping away all the stupid ideas that had barnacled onto the X-Men over the last forty years? In part. Mar...
by Northstars Love
Tue Jan 11, 2005 10:34 am
Forum: Resolved Issues
Topic: Gallery Problems
Replies: 16
Views: 5364

Gallery Problems

The default template is real ugly I agree but it suits XFan because they use the same colors. Although, they have upgraded their boards and they are now blue. You can choose from several templates now. My Nightcrawler Website gallery http://www.nightcrawlerheaven.net/gallery1 I customized the colors...
by Northstars Love
Tue Jan 11, 2005 6:53 am
Forum: Nightcrawler
Topic: Photos from Hollywood Blvd!
Replies: 46
Views: 11812

Photos from Hollywood Blvd!

Originally posted by thayr Don't be so anal. This is something that's been happening on Hollywood Blvd. for a great number of years. I really don't think I will be singled out and sued, or even asked to stop. Was this directed soley at me? Because in no way was I being anal about anything. I was si...
by Northstars Love
Tue Jan 11, 2005 3:47 am
Forum: Off-Topic Antics
Topic: It's down to three, name the kitty for the LAST TIME
Replies: 28
Views: 5621

It's down to three, name the kitty for the LAST TIME

Marley is a cute name. I'm glad its ahead. He looks like a Marley. :D

How long is this poll up for your new cat's name Jill?
by Northstars Love
Tue Jan 11, 2005 3:41 am
Forum: Resolved Issues
Topic: Gallery Problems
Replies: 16
Views: 5364

Gallery Problems

Unfortunately, not sure there will be one since the person working on it put it aside because she couldn't get it to work properly. That was 3 months ago. Code has seriously changed between 1.8 and 1.9.1 The original coder for the gallery I don't think is around anymore. So someone else was taking a...
by Northstars Love
Tue Jan 11, 2005 3:17 am
Forum: Nightcrawler
Topic: Photos from Hollywood Blvd!
Replies: 46
Views: 11812

Photos from Hollywood Blvd!

I guess we could dub this the copyright thread? I agree that the Nightcrawler image and character are copyrighted but can a name be copyrighted? For example, I know of a business called Nightcrawler Pest Control. Would using the name Nightcrawler get Marvel on their ass? I seriously doubt it. Only i...
by Northstars Love
Sun Jan 09, 2005 7:39 am
Forum: Nightcrawler
Topic: comic
Replies: 10
Views: 2338

comic

Don't buy them from bookstores unless you want a bent up and torn piece of crap. Never. Never buy from bookstores like Borders or Waldenbooks. Some online comic stores have subscription services where you can purchase monthly pulls of books and they mail them right to your door. Mile High Comics has...